حنانهحنانه، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

خاطران خوش دخترامون حنا و ثنا

طرز تهیه اسنک پیتزایی

1392/3/25 15:20
نویسنده :
35,033 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

طرز تهیه ادامه مطلب

قبل از اینکه مواد لازم رو بگم از اینجا دست پدرو مادر مهربونم رو می بوسم که لطف کردن و این ساندویچ ساز رو برام عیدی خریدن البته پولش رو فرستادن و گفتن هر چیزی که دوست داری برای خودت بخر من هم که عاشق لوازم آشپزخونه هستم و از همه چیز بیشتر به کارم میاد تصمیم گرفتم این ساندویچ ساز رو بگیرم باز هم ازشون تشکر میکنم برای حنا جون و شوهر مهربونم هم تصمیم دارم بگذارم تا خودشون تصمیم بگیرن که با پول عیدیشون چی برای خودشون بخرن

مامان و بابای عزیزم قربونتون برم الهی که خدا میدونه برام گنج با ارزشی هستید که هر چه زمان پیش میره به ارزش وجودی و معنویتون اضافه میشه دوست داشتم من هم می تونستم قدردان زحمتاتون بودم خیلی دوستتون دارم

مواد لازم

8 عدد نان تست

٣ عدد سوسیس

٦ برگ ژامبون گوشت

پنیر پیتزا و پنیر چدار به میزان دلخواه

فلفل دلمه ای به مقدار لازم

من متاسفانه قارچ توی خونه نداشتم می تونید قارچ رو با پیاز داغ تفت بدید یا همونجوری با روغن هم می تونید تفت بدید و بزاریدش لای نون تست

ابتدا 4 ورقه نون تست رو آماده می کنیم و ابتدا پنیر پیتزا و بعد سوسیس رو حلقه حلقه کنید و بعد ژامبون گوشت و فلفل دلمه ای خورد شده و قارچ و بعد دوباره پنیر پیتزا یا پنیر چدار بریزید و سپس ورقه های نون تست رو بزارید روی مواد ویه خورده فشار بدید تا به هم بچسبه

و بعد میزاریم داخل ساندویچ ساز اگه دوستانی که ساندویچ ساز ندارن می تونن همون نون با مواد رو بزارن به همون شکل بالا داخل فر و فقط طبقه بالاشو روشن کنن و همین که سریع پنیرا آب شد برش دارین اگه هم میخواین نونتون مرطوب بمونه می تونید روش فویل بکشید

نونها رو میگذاریم روی موادمون و یه مقدار فشار میدیم تا موادو نونا بهم بچسبن و میزارید داخل ساندویچ ساز

 وبعد از 3 یا 4 دقیقه برش میدارین

بعد هم اسنکامون رو از وسط به دو قسمت تقسیم می کنیم و روش سس سفید با سس کچاب می زنیم  و روی سسها رو یه مقدار پودر آویشن بزنید که واقعا عطر و بوی خاصی داره

نکته:ساندویچ‌ساز باید پنج دقیقه قبل گرم شود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)